Всички съществуващи електронни услуги на Столичната община вече са обединени в електронна платформа.
Целта е гражданите да бъдат улеснени. Те ще могат да намерят информация онлайн за административни услуги, както и да извършат плащания, без да е необходимо ходенето на гише.
От сайта могат да бъдат изтеглени документи и да се намерят връзки към указания как да се използват услугите на градската администрация, достъпни без обслужване на гише. Вече е качена и информация за всички административни услуги с бланки за попълване. Чрез сайта може да се подаде и искане за извършване на електронни услуги, както и да се направи справка за заявени вече електронни услуги и техния статус. Може да се направи и проверка за дължимите местни данъци и такси, съобщи за "Хоризонт" заместник-кметът на София Дончо Барбалов:
"Това е нещо като платформа, в която са обединени всички съществуващи електронни услуги, които се предоставят от общината, с цел да улесним гражданите, които да не търсят по различните наши страници къде и каква електронна услуга могат да са достъпни,а на едно място да се влезе и всички услуги да са достъпни максимално лесно, максимално бързо".
За да направите плащане е необходима задължителна регистрация в системата за електронни услуги и наличието на ПИК код, издаден от Националната агенция за приходите или квалифициран електронен подпис, каза още Барбалов.
"Ще се направят връзки със системата и заплащането".