"Самият доброволец приема самата заявка, самата поръчка на възрастния човек, отива и я изпълнява."
Във фирмата на Ивайло се надяват до два дни приложението да бъде завършено. За онези възрастни хора, които нямат смартфон, е предвидено да има и телефонна услуга.
"Ще има и телефон, зад който ще стои доброволец, на който възрастните хора ще могат да позвънят и желаните продукти, които искат да закупят, ще ги въвежда ръчно в самата система", поясни специалистът.
За да се избегнат злоупотреби, ще могат да се регистрират само български мобилни номера, като ще има потвърждение за валидацията на самия номер.
"Отделно от това ще има оценка на самия доброволец, т.е. ако има някакъв проблем с него, веднага ще може да бъде сигнализирано и това е максимумът, който технологично може да се направи. Защото някак си прекалено звучи, след като има валиден мобилен номер, български, с който е регистриран самият доброволец, той да рискува излишно (те са изключително лесно проследими тези номера), с това да направи някакви злоупотреби", допълни Ивайло Мирчев.
Интервюто можете да чуете в звуковия файл.