Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

На изложение в София Гърция набляга на поклонническия туризъм

Заместник министърът на вътрешните работи на Гърция Теодорос Караоглу откри гръцкия щанд на традиционното Международно изложение „Ваканция и СПА“ в София. Тези, които го посетят до 16 февруари, могат да опитат локум със смола от мастихово дърво и вино от Атон, а това не е случайно. Важен акцент на щанда е поставен върху поклонническия туризъм и създаването на общи българо-гръцки туристически тематични маршрути по европейската програма „Interreg 2021-2027“. При откриването министър Караоглу изтъкна, че „Общата православна християнска вяра на българите и гърците ги обединява около ценностите на вярата, надеждата и любовта. Свързва ги също делото на светите братя Кирил и Методи. През 2019 година Гърция е била посетена от 1 500 000 български туристи. Туризмът укрепва комуникацията между народите, а  една усмивка е по-силно свързваща връзка от която и да било политическа дейност“.





Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Google актуализира функцията си за навигация с нови снимки от нашата страна

Колите на Google Street View отново ще прекосят България тази година. През следващите месеци те ще посетят над 25 града, сред които Смолян, Златоград, Исперих, Кърджали и Перник. Целта, освен да се актуализират изображенията на градовете и пътищата,..

публикувано на 06.04.24 в 09:10

Пътувай емоционално – туризмът като автентично преживяване и уединение с природата

Свръх туризмът, причинен от невиждания бум на пътуванията след края на епидемията е причина хората да търсят алтернатива на общоприетите представи за почивка. Особено сред по-младите поколения има пресищане от стандартните екскурзии до известни..

публикувано на 04.04.24 в 10:10

"А place of many stories" – южното ни Черноморие с нов рекламен клип (ВИДЕО)

"А place of many stories" или "Място с много истории“ – така се нарича най-новият клип, който рекламира възможностите за летен отдих и развлечения на южното ни Черноморие. Видеото е насочено предимно към пазарите във Великобритания и Средна Европа и..

публикувано на 31.03.24 в 09:10