“Независимо от затруднените доставки, защото може би логистиката е най-големият ни проблем, във връзка с трафика по границите и известното забавяне, независимо от “зелените коридори” за каргото, продължаваме да изнасяме мебели, защото ние сме в мебелния сектор.
Най-интересното е, че едни традиционни пазари като Германия и Австрия, в момента дори пренасочват повече поръчки към България, което се надявам да бъде една “бяла лястовица” на фона на всеобщите новини в страната. Независимо от проблемите, с колегите се опитваме да правим и невъзможното и да не спираме производствата, защото най-трудно е да се рестартира едно производство", казва Геновева Христова-Мъри.
“В момента проактивно разработваме нови продукти. Част от производството работи по т.нар. стъклени транспаранти, т.е. транспаранти-паравани - пластмасови или от стъкло, с което всъщност ще обслужваме търговските обекти. Такава една поръчка предстои за Румъния.
Освен това от фирмата адаптират и нови продукти - врати, които са безконтактни и могат да се отварят без дръжки, защото хигиенните навици трябва да се променят в обществото, казва още Геновева Христова - Мъри.
По думите ѝ в момента адаптират дизайна на хотели, за да са готови след кризата, да предложат готови решения.
Чуйте целия разговор на Катя Василева с Геновева Христова-Мъри в звуковия файл.