Eмисия новини
от 07.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

5 дни предизвикателства за студенти в НБУ

Практиката е най-добрият учител, дори и в рекламата

Снимка: reklamnaakademia.com

Поредната 11-а Рекламна академия в НБУ ще се проведе от 19 до 23 февруари. Петдневното събитие е тристранен проект на висшето училище, Българската асоциация на рекламодателите и Българската асоциация на комуникационните агенции.

Инициативата се провежда под мотото "Практиката е най-добрият учител" и  обединява в реализацията на общи учебни проекти студенти и доказани практикуващи експерти от целия рекламен и комуникационен сектор в България.

„Рекламна академия“ е наложил се във времето иновативен за българското образование формат на сътрудничество между университет и реалния бизнес, като участниците работят по казуси от практиката. Академията не просто предоставя знания и умения, но и възпроизвежда взаимоотношенията рекламодател – рекламна агенция в забавен и полезен формат, в който участниците преминават през всички стъпки на рекламния процес – от заданието и разработването на комуникационна стратегия до производство на творческите продукти.

"Най-лесният начин студентите да могат да възприемат и да запомнят е през метода учене чрез правене. Академията дава възможност на студентите в рамките на една седмица да изпробват в практиката придобитите знания в по време на своето образование, отбеляза пред БНР-Радио София гл. ас. д-р Даниела Кадийска от департамент "Кино, реклама и шоубизнес" в НБУ.


Записаните в Академията млади хора се срещат с нови хора (работят в екипи от 10 души) и могат да развият умението си да анализират, да гледат критично на нещата. Освен всичко друго, могат да получат и предложение за работа от менторите или представители на бизнеса.

"Ако креативността е сърцето на рекламната дейност, може би младите хора са мостът към бъдещето със своите свежи идеи – те са много по-близко до новото поколение аудитория, която преследват брандовете", каза още Кадийска.

По думите на Илияна Николова - студентка 4-ти курс в НБУ, бакалавърска програма „Реклама“, участник в миналогодишното, а и в настоящото издание, и брандовете, и младите хора трябва да са по-смели, нестандартни и креативни, за да бъдат по-успешни в целите си.

Чуйте разговора на Катя Василева. 

По публикацията работи: Георги Нейков

БНР подкасти:

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна