Планинският курорт Чепеларе вече ще се представя като целогодишна туристическа дестинация със запазената марка „Зеленото сърце на България“.
„Зеленото сърце на България“, съчетава в себе си прекрасните условия за климатолечение с различните видове туризъм, като замисълът е посетителите да се възползват от всички дадености на природата и чистия въздух едновременно. Иглолистните дървесни видове в района на Чепеларе по естествен път прочистват въздуха, който е много благоприятен за пациенти с белодробни заболявания. Неслучайно в началото на миналия век там е имало и санаториум, а по време на Втората световна война германски войници са се възстановявали, благодарение на климата. За сертифицирането на новия туристически продукт община Чепеларе ангажира специалисти, които да удостоверят качествата на въздуха и климатичните условия. Туристическата стратегия на общината предвижда още и обновяване на спортната база в Чепеларе, която да осигури условия за планинска подготовка на спортисти и провеждането на значими състезания и събития.
Кои са по-важните кулинарни и F&B (Food and Beverage или храни и напитки) тенденции през 2024-а? Как се променят вкусовете на клиентите и готови ли са ресторантьори и готвачи за промяната? И още - ще стане ли България най-сетне световна гурме..
Трийсетте параклиса на Момчиловци са сред най-посещаваните туристически забележителности в родопското село по великденските празници. “ Маршрути за поклоннически туризъм водят към параклисите, които закрилят селото ”, казва кметът Сийка Суркова. По..
Туристическият комплекс "Света Анастасия" край Бургас, който е и сред най-посещаваните български черноморски обекти, отбелязва 10-години от своето откриване като туристическа дестинация. Затова и туристическият сезон тази година започва по-рано –..