Планинският курорт Чепеларе вече ще се представя като целогодишна туристическа дестинация със запазената марка „Зеленото сърце на България“.
„Зеленото сърце на България“, съчетава в себе си прекрасните условия за климатолечение с различните видове туризъм, като замисълът е посетителите да се възползват от всички дадености на природата и чистия въздух едновременно. Иглолистните дървесни видове в района на Чепеларе по естествен път прочистват въздуха, който е много благоприятен за пациенти с белодробни заболявания. Неслучайно в началото на миналия век там е имало и санаториум, а по време на Втората световна война германски войници са се възстановявали, благодарение на климата. За сертифицирането на новия туристически продукт община Чепеларе ангажира специалисти, които да удостоверят качествата на въздуха и климатичните условия. Туристическата стратегия на общината предвижда още и обновяване на спортната база в Чепеларе, която да осигури условия за планинска подготовка на спортисти и провеждането на значими състезания и събития.
Колите на Google Street View отново ще прекосят България тази година. През следващите месеци те ще посетят над 25 града, сред които Смолян, Златоград, Исперих, Кърджали и Перник. Целта, освен да се актуализират изображенията на градовете и пътищата,..
Свръх туризмът, причинен от невиждания бум на пътуванията след края на епидемията е причина хората да търсят алтернатива на общоприетите представи за почивка. Особено сред по-младите поколения има пресищане от стандартните екскурзии до известни..
"А place of many stories" или "Място с много истории“ – така се нарича най-новият клип, който рекламира възможностите за летен отдих и развлечения на южното ни Черноморие. Видеото е насочено предимно към пазарите във Великобритания и Средна Европа и..
По повод предстоящия активен сезон Министерството на туризма започна проверки за нелоялни практики при организираните туристически пътувания. Двама..