Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

„Зеленото сърце на България“ става запазена марка на Чепеларе

Снимка: bgtourism.bg

Планинският курорт Чепеларе вече ще се представя като целогодишна туристическа дестинация със запазената марка „Зеленото сърце на България“.

„Зеленото сърце на България“, съчетава в себе си прекрасните условия за климатолечение с различните видове туризъм, като замисълът е посетителите да се възползват от всички дадености на природата и чистия въздух едновременно. Иглолистните дървесни видове в района на Чепеларе по естествен път прочистват въздуха, който е много благоприятен за пациенти с белодробни заболявания.  Неслучайно в началото на миналия век там е имало и санаториум, а по време на Втората световна война германски войници са се възстановявали, благодарение на климата. За сертифицирането на новия туристически продукт община Чепеларе ангажира специалисти, които да удостоверят качествата на въздуха и климатичните условия. Туристическата стратегия на общината предвижда още и обновяване на спортната база в Чепеларе, която да осигури условия за планинска подготовка на спортисти и провеждането на значими състезания и събития.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Google актуализира функцията си за навигация с нови снимки от нашата страна

Колите на Google Street View отново ще прекосят България тази година. През следващите месеци те ще посетят над 25 града, сред които Смолян, Златоград, Исперих, Кърджали и Перник. Целта, освен да се актуализират изображенията на градовете и пътищата,..

публикувано на 06.04.24 в 09:10

Пътувай емоционално – туризмът като автентично преживяване и уединение с природата

Свръх туризмът, причинен от невиждания бум на пътуванията след края на епидемията е причина хората да търсят алтернатива на общоприетите представи за почивка. Особено сред по-младите поколения има пресищане от стандартните екскурзии до известни..

публикувано на 04.04.24 в 10:10

"А place of many stories" – южното ни Черноморие с нов рекламен клип (ВИДЕО)

"А place of many stories" или "Място с много истории“ – така се нарича най-новият клип, който рекламира възможностите за летен отдих и развлечения на южното ни Черноморие. Видеото е насочено предимно към пазарите във Великобритания и Средна Европа и..

публикувано на 31.03.24 в 09:10